دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید فوتبال دستی

فوتبال دستی

فوتبال دستی استاندارد

میز فوتبال دستی استاندارد یکی از بازی های مهیج خاتوادگی است که میتوانید با خرید آن ساعتهای سرگرم کننده برای خود و خانواده و یا در کنار دوستان خود داشته باشید.اما قبل از خرید میز فوتبال دستی و نیز انتخاب بهترین مدل فوتبال دستی میبایست نکاتی در مورد انواع میز فوتبال دستی بدانید.در این مقاله ابتدا به معرفی انواع میز های فوتبال دستی,استاندارد ها,میز فوتبال دستی خانگی و یا فوتبال دستی های حرفه ای و باشگاهی میپردازیم.

خریدFotbal daste

همانطور که میدانید فوتبال دستی استاندارد یکی از جذاب ترین و مهیج ترین ابزار های سرگرمی کودکان و بزرگسالان میباشد. و با توجه به تنوع بسیار زیاد Fotbal daste ها در بازار انتخاب یک Fotbal daste با کیفیت و مناسب با شرایط شما کار دشواری به نظر میرسد. از این جهت اگر شماهم قصد خرید بهترین فوتبال دستی موجود در بازار را دارید، اصلا نگران نباشید.

نکته

شما با مطالعه و نکته برداری از تمام بخش های این مقاله میتوانید خریدی هوشمندانه و بدون دغدغه داشته باشید و یکی از بهترین Fotbal daste های موجود در بازار را خریداری کنید.

این مطلب شامل (۳) بخش میباشد.

  1. معرفی انواع فوتبال دستی 
  2. نکاتی که قبل از انتخاب Fotbal daste باید بدانید
  3. نقد و بررسی ۷ تا از بهترین فوتبال دستی های سال ۱۴۰۰

۱-Fotbal daste

این نوع معمولا روی چهار و میز ساخته شده و به دلیل اینکه از جنس چوب یا مواد سنگین دیگر است باید آن را در یک جای ثابت قرار بدهید و امکان جا به جا کردن آن وجود دشوار میباشد. بعضی از انواع فوتبال دستی‌ استاندارد پایه‌دار از ترکیب چوب و MDF درست می‌شوند و به همین خاطر هم سبک‌تر هستند و هم ارزان‌تر. اگر می‌خواهید وسیله را در حیاط یا تراس بگذارید باید دقت کنید که جنس چوبی نخرید؛ نمونه‌های فلزی، ملامینی گزینه مناسبی هستند که در بازار وجود دارد. در هر حال به یاد داشته باشید. که اندازه میز Fotbal daste روی قیمت آن تأثیر مستقیم دارد و هر چقدر که میز بزرگ‌تری بخرید، میبایست هزینه بیشتری هم از برای خرید فوتبال دستی کنید.

انواع فوبال دستی

۲-Fotbal daste  رومیزی 

کسانی که فضای کافی برای نگهداری میز فوتبال دستی ندارن میتوانند از این نوع استفاده کنند . به این بازی‌ها، Fotbal daste هم گفته می‌شود. این نوع از فوتبال دستی را باید روی سطح  میز غذاخوری، میز عسلی بزرگ  و یا روی زمین قرار داد,البته کار با آن سخت خواهد شد.

این نوع از Fotbal daste  معمولا از مواد مصنوعی و پلاستیک و یا ام دی اف با پایه های کوتاه معمولی و با بدون پایه ساخته می‌شوند و به همین خاطر قیمت کمتری نسبت به نمونه‌های بزرگ و چوبی دارند.

۳- فوتبال دستی ژتون‌خور یا سکه‌ای –قلک دار

این نوع  که میتواند در حد و اندازه Fotbal daste های چوبی و بزرگ حرفه ای باشد معمولأ برای مراکز تفریحی و سالنهای ورزشی خرید بازی مورد استفاده قرار میگیرد.معمولأ برای خرید میز Fotbal daste برای خانه ازاین مدل ها استفاده نمیشود به دلیل قیمت بالا و اینکه برای بازی کردن نیاز به انداختن سکه و یا ژتون دارید.

فوتبال دستی رو میزی

۲_نکاتی که قبل از انتخاب باید بدانید

همانطور که میدانید قبل از خرید هر محصولی میبایست نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید خریدی هوشمندانه و بدون دغدغه داشته باشید. از این جهت اگر قصد خرید Fotbal daste را دارید اصلا نگران نباشید همانطور که به شما قول دادیم قصد داریم در این بخش از مقاله تمام نکات مهمی که قبل از انتخاب Fotbal daste باید بدانید را به شما عزیزان معرفی کنیم

وزن و ابعاد محصول Fotbal daste

وزن و ابعاد یکی از اصلی ترین فاکتور هایی میباشد که قبل از انتخاب فوتبال دستی  میباست مورد بررسی قرار بگیرد، خوشبختانه امروزه فوتبال دستی ها در سایز ها و اندازه ها بسیار متنوعی در بازار به فروش میرسند و شما میتوانید با محاسبه متراژ مکانی که قصد قرار دادن فوتبال دستی را دارید یک میز فوتبال دستی مناسب خریداری کنید.

انوع فوتبال دستی

نوعFotbal dasteنیز یکی دیگر مهمترین فاکتورهایی میباشد که حتما باید در زمان خرید مورد بررسی قرار بگیرد. همانطور که در قبل گفتیم Fotbal daste ها شامل دو نوع خانگی و باشگاهی میباشند، که شما میتوانید با توجه به نوع کاربری و نیازتان یک محصول مناسب خریداری کنید.

حالت تعادلی آدمک ها Fotbal daste

اگر می خواهید به مانند حرفه ای ها بازی کنید، باید ویژگی “حالت تعادلی آدمک ها” را انتخاب کنید. این ویژگی به معنای این است که آدمک ها دارای وزن متعادل از سر تا پا خود هستند، به طوری که در موقعیت افقی باقی می مانند.
آدمک های ساخته شده از پلاستیک سبک تر هستند، در حالی که آدمک های فلزی سنگین تر بوده و می توانند قدرت شوت بیشتری را فراهم کنند.

حالت غیر تعادلی آدمک ها باعث می شود آنها در بیشتر زمان ها به حالت عمودی باشند که مسیر شما می بندند که به چالش بیشتر از سوی شما منجر می شود.

میله های Fotbal daste

همیشه اطمینان حاصل کنید که شما میزی با میله های فولادی را خریداری می کنید. میله های فولادی توخالی معمولا بهترین هستند، زیرا به لطف سبک بودن بودن، باعث افزایش سرعت بازی می شوند. بیشتر میزهای Fotbal daste حرفه ای و با کیفیت دارای میله های فولادی توخالی هستند.به خاطر داشته باشید که هیچ مشکلی با میله های تو پُر وجود ندارد، آنها در واقع برای بازی با سرعت کم مناسب هستند. میله های توخالی سبک به افزایش سرعت بازی و هیجان بیشتر کمک می کنند.

میله های تلسکوپی برای امنیت کودکان طراحی شده اند. این ویژگی باعث می شود زمانی که میله ها به جلو و عقب حرکت می کنند، دستان آنها از آسیب به دور باشند.

سطح

بسیاری از Fotbal daste های آمریکایی دارای سطحی سخت و صاف هستند، بدان معنی که توپ در طی بازی سریع تر حرکت می کند. با این حال، بیشتر مدل های اروپایی دارای سطحی از چوب طبیعی هستند که منجر به کاهش سرعت توپ می شود. بنابراین، اگر می خواهید به مانند حرفه ای ها بازی کنید، باید میزی را خریداری کنید که سطحی صاف داشته باشد تا سرعت حرکت توپ بالا باشد.

 ایمنی بازی در Fotbal daste

اهمیت ایمنی بستگی به نحوه استفاده شما دارد. با این حال، این قطعا موضوعی است که باید در نظر گرفته شود. اگر کودکان از فوتبال دستی  استفاده می کنند، باید اطمینان حاصل کنید که بازی برای آنها امن است. یکی از بزرگترین نگرانی های امنیتی این است که میله ها به ویژه در انتها بدون دستگیره هستند، انگشتان دست به راحتی می توانند در صورت عدم حفاظت کامل از سوی دستگیره ها دچار آسیب دیدگی شوند.

تنظیم ارتفاع فوتبال دستی 

راهنمای خرید Fotbal daste ایستاده معمولا دارای ارتفاع ۹۰ سانتی متر است که برای هم نوجوانان و بزرگسالان مناسب است. با این حال، این ارتفاع برای کودکان مناسب نیست و لازم است برای آنان مدل های نشسته را خریداری کنید. بنابراین، اگر به دنبال محصولی هستید که همه خانواده بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، مدلی با قابلیت تنظیم ارتفاع را تهیه کنید.

Fotbal daste سطح مبتدی

اگر مبتدی هستید یا برای یک کودک قصد خرید فوتبال دستی دارید، بهتر است از میان موارد رومیزی، خرید خود را انجام بدهید. یکی از دلایل این پیشنهاد، ساده‌تر بودن ساختار بازی‌های رومیزی است. ضمن اینکه ارزان‌تر هستند و اگر قرار باشد، کودکی بازیگوش مدام با آن بازی کند، نگران خراب شدن بازی گرانی نخواهید بود که پول زیادی بابت آن خرج کرده‌اید.

Fotbal daste سطح متوسط

اگر فوتبال دستی را برای بازی کردن گاه به گاه می‌خواهید و چندان اهل بازی مداوم نیستید، ضمن اینکه خیلی وارد نیستید و در مهمانی‌ها و… Fotbal daste بازی می‌کنید، بهتر است به سراغ گزینه‌هایی با قیمت متوسط بروید.

فوتبال دستی حرفه‌ای‌ها

اگر حرفه‌ای هستید یا می‌خواهید از Fotbal daste در باشگاه ورزشی یا سالن استراحت شرکت‌تان استفاده کنید باید به سراغ انواع گران‌تر و حرفه‌ای‌تری بروید که هم جنس خوبی دارند، هم سنگین هستند و می‌توانید آنها را در یک بخش از سالن قرار داده و برای بازی گروهی استفاده کنید. قیمت این نوع از فوتبال‌دستی‌ها گران‌ است

تاریخچه ساخته Fotbal daste :

شخصی به نام الخاندرو فینیستره که علاقه ای زیادی به بازی فوتبال داشت دچار مصدومیت از ناحیه ای پا شد به طوری که دیگر توان بازی کردن را نداشت. از همین رو او فکر ساخت میز Fotbal daste افتاد تا همه معلولین و کسانی که نمیتوانند فوتبال بازی کنند حس بازی فوتبال را تجربه کنند. و برای اولین با میز Fotbal daste در آمریکا اختراع شد و افرادی از جمله لوسین روزنگارت و هارولد سرلز تغییراتی در ساختار فوتبال دستی دادند تا فوتبال دستی های امروزی ساخته شود

اختراع این دستگاه تا آنجا پیش رفت که در سال ۲۰۰۲ فدراسیونی به نام فدراسیون بین المللی فوتبال (ITSF) ایجاد شد. در حال حاضر ، فدراسیون سالانه تعداد زیادی مسابقات در این زمینه برگزار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *